wtorek, 11 października 2016

Autumn ~ Fall Book TAG”

Cześć!
Zostałam nominowana do tego TAG’u przez Daniela z BelikovBookBlog. Dziękuję za nominację i nie przedłużając zapraszam.

1.  Kocyk, herbata i książka, czyli powieść idealna na jesienne wieczory.
„Zmrok” Tim’a Lebbon’a zdecydowanie tu pasuje! Jeżeli jesteś osobą, którą często przytłacza ta jesienna pogoda i kolory ta książka odciągnie Cię od tego w stu procentach. Tylko uważaj, żeby tamten świat Cię nie porwał na stałe!


2. Kalosze i kałuże, czyli książka, która zapewniła Ci wiele frajdy.
„Felix, Net i Nika oraz Pułapka Nieśmiertelności” Rafała Kosika. Humorystyczna przygotówka, której akcja toczy się w wielkim mieście – Warszawie – podczas hallowen. Czego chcieć więcej?

3. Hulający wiatr, czyli powieść, która targała Twoimi emocjami.
Może być to dziwna odpowiedz, lecz moimi emocjami targał wszystkim dobrze znany „Mały Książę”

4. Deszczowa pogoda, czyli ogromny wyciskacz łez.
„Girl Online w trasie” Zoe Sugg. W tej książce są poruszane bardzo bliskie mi tematy. Tolerancja, stres, strach przed ludźmi i wiele, wiele innych sytuacji w tej książce wyciska łzy nawet najtwardszym zawodnikom. Powiem tyle, polecam.

5. Złota polska jesień, czyli królowa trzeciej pory roku.
Moją królową stała się książka „Grzesznik” Maggie Stiefvater. Co prawda nie zagłębiłam się jeszcze w jej zawartość, ale chodziła mi po głowie, aż do niedawna, bo trafiła w końcu w moje ręce.

Nominacje:
Nominuję Ciebie czytelniku! Jeżeli chcesz wykonać ten TAG to proszę, a i poinformuj mnie o tym chętnie przeczytam.

PS: Do TAG'u brałam pod uwagę książki, które niedawno przeczytałam.

Zdjęcia mojego autorstwa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz