poniedziałek, 31 października 2016

~Jesienna klisza~

Jesień, jesień, jesień. Miliony szaro – burych kolorów nam niesie, a te kolory trzeba uwieczniać i w dzieła je zamieniać!

Dużo osób posiada zamiłowanie do fotografii. Teraz każdy ma chociaż telefon do robienia zdjęć. Możemy podziwiać niesamowite widoki nie ruszając się z domu. Zdjęcia to taka zamknięta chwila, moment dla nas ważny, więc każdy z nas ma ich ogrom. Tu zdjęcie z dzieciństwa, o a na tym widać jak świetnie się bawiliśmy, tutaj byłam zagranicą, a tutaj mam zdjęcie z moją idolką, miliony selfie.

Wstęp mamy za sobą, a więc co Wam dziś pokażę? Przedstawię Wam trzy poglądy na jesień, trzy pomysły na zamknięcie tej pory roku w kliszy aparatu. Pomogą mi przy tym 
Milena z themilqaa
 i
 Dominika z moonlittlebae 

A teraz oceńcie jak podobają się Wam zdjęcia każdej z nas!

Prace Mileny:




Prace Dominiki:



Moje prace:





To tyle na dziś, dziękuję Wam za poświęcony czas i zapraszam do następnych postów, które pojawią się za niedługo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz