piątek, 23 grudnia 2016

~Świąteczny Book Tag~


Cześć! Dzisiaj razem z Martą (bibliotekaamarzen) odpowiemy na pytania z Book Tagu naszego autorstwa. Jeżeli będziesz chciał/a odpowiedzieć na poniższe pytania u siebie poinformuj nas o tym, chętnie poznamy Twoje odpowiedzi.



1.Choinka, czyli niezbędnik książkocholika.
Nie ma się co zastanawiać! Ciepły koc, herbata w dłoni i miękkie łóżko z milionem poduszek.
2.Lampki choinkowe, czyli książka poprawiająca nastrój.
Daję tu książkę, którą dostałam od niesamowitej osoby, błyszczy ona w moich oczach jak diament. Jestem już na setnej stronie i powiem tak, podoba mi się! Jest to książka „Obudź się, Kopciuszku”
3.Śnieg, czyli książka, której czegoś brakuje - jak śniegu w święta.
"Zbuntowana" - Gdy czytałam ją po raz pierwszy nie zauważyłąm nic, była dla mnie dobrą książką. Po następnych dwuch powrotach do niej zaczełąm zauważać "ubytki".
4.Karp, czyli książka będąca zmorą dzieciństwa.
No i kolejna lektura haha „W pustyni i w puszczy”. Czy Wszyscy się ze mną zgodzą?
5.Kolędy, czyli książka, którą każdy kocha.
Pierwsze siedem części Harrego Pottera, nikt nie spyta czemu, bo każdy wie jaka jest to niesamowita książka.
6."Last Christmas", czyli przebój wśród świątecznej literatury.
„Podaruj mi miłość” Niesamowite opowieści o miłości odkrytej w okresie świątecznym, jednym słowem cud, miód, choinka :D
7.Prezenty, czyli książka, przez którą ciężko przebrnąć.
„Earl i ja, i umierająca dziewczyna” – ta książka potrafiła być tak smutna, że na samą myśl ściska mnie w gardle. Co jakiś czas ją odkładałam, żeby wszystko co w niej zawarte jakoś poukładać, lecz nie żałuje przeczytania jej. Bardzo dobra książka.
8. Świąteczne Vlogmasy, czyli film do którego wracasz w każde Święta.
Polsat mnie do tego zmusza! „Kevin sam w domu” Bez Kevina to nie byłyby święta :3
9. Pierniczki, czyli książka z nutką słodyczy.
 "Gwiazd naszych wina" - to wszystko co oni mówili, jak wspierali się słowem. Ten zapał Augustusa... <3 
10. Bombka, czyli książka z fantastyczną okładką
„Sekretne życie drzew” oooo tak <3

10 komentarzy:

  1. Jezu, nienawidziłem "W pustyni i w puszczy". Grrrrr. Fajny TAG ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oto książka "W pustyni i w puszczy" - idą, idą, idą... o doszli... i nawet rodziców spotkali, toż to szok ... ech no cóż, lektury. Dziękujemy <3

      Usuń
  2. Nie czytałam lektur :P
    ale bez Kevina nie ma świąt. To jedyny dzien w rkoku kiedy siadam przed telewizorem :D
    pozdrawiam :)

    http://podrugiejstronieokladki6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość ludzi w święta narzeka na Kevina, ale gdy zabrakło go jednego roku wybuchła wojna, to dowód, że stał się taką jakby tradycją. Również pozdrawiam! <3

      Usuń
  3. Wole Grinch'a od Kevina. Choć ten z Trumpem był spoko :') Ale w moim sercu jest Grinch. Z kuzynami śmialiśmy się, że nasz wujek nim jest, bo zawsze zabierał nam prezenty :') Chce znów takie świata :(
    Powiadasz "w pustyni i w puszczy" dochodzę do wniosku, że historia Zbyszka z Bogdańca, jego tragicznie zmarłej żony i drugiej żony (którą najbardziej lubiłam w całej książce, [czyt. po przeczytaniu streszczenia]) była jest i będzie najgorszą lekturą w dziejach lekcji języka polskiego. Patrząc na to, że w 8 klasie będą Igrzyska. Ten świat nie jest sprawiedliwy:(((

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię czytać szkolnych lektur Są napisane trudnym językiem, który zniechęca do jej przeczytania.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. "Obudź się, Kopciuszku" mocno mnie intryguje - muszę koniecznie przeczytać! :D A "Sekretne życie drzew" rzeczywiście robi wrażenie... ;)

    TAG bardzo mi się spodobał, więc wykonałam go u siebie ;)
    Zapraszam :*
    http://zaczytana-iadala.blogspot.com/2016/12/swiateczny-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wieloma wyżej wymienionymi pozycjami nie miałam jeszcze okazji się zetknąć, a sam TAG spodobał mi się, więc postanowiłam wykonać go u siebie. :)
    http://literkowymelonik.blogspot.com/2016/12/swiateczny-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny Book Tag. Bardzo mi się spodobał, więc wykonałam go również u siebie :)

    Zapraszam
    http://meandrymoichmysli.blogspot.com/2016/12/swiateczny-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy ,,W pustyni i w puszczy'' męczyłam się ze streszczeniem szczegółowym, a co dopiero czytać całą książkę xd Jeszcze wtedy nie miałam tak dużego zapału czytelniczego :D
    Pozdrawiam!

    guide-to-the-world-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń